Service en dienstverlening

Goede service staat bij ons hoog in het vaandel, daarom gaan wij voor optimale dienstverlening bij alle kantoorprojecten. Voor grote of voor kleine projecten: wij willen dat iedere kantoorinrichting er fantastisch uitziet! Daarom kan je altijd bij ons terecht voor vragen.

Service bij projecten

Op het moment dat we samen om de tafel gaan zitten voor een nieuwe kantoorinrichting stoppen wij tijd en kennis in het project en dat doen wij graag. Gaan jullie met ons in zee? Dan zorgen wij voor de gehele inrichting van de kantoorruimte. Het enige wat jij zelf hoeft te doen is je ideeën met ons delen, de ontwerpen goed te keuren en daarna genieten van de gloednieuwe en hippe werkomgeving.

Service bij een klacht of defect

Natuurlijk hopen wij dat de inrichting van jouw kantoor helemaal volgens wens is verlopen. Toch kan het soms gebeuren dat er dingen defect raken of dat je toch wat dingen nog veranderd wilt hebben. Wat het probleem ook is; wij zijn er om het op te lossen! Schroom daarom niet om contact met ons op te nemen. Zodra wij de melding ontvangen hebben sturen wij een monteur naar je toe om direct op zoek te gaan naar de best passende oplossing. Zo ben je niet alleen voor nu, maar ook voor de toekomst verzekerd van een goede werkomgeving die volledig past bij je bedrijf.

Service bij de outlet

Ben je op zoek naar een meubel uit onze outlet? Zoals je van ons mag verwachten, verlenen we ook daar goede service. Zo kunnen we je aankopen al vanaf € 35,00 bezorgen. Extra voordeel: in de outlet is altijd iemand aanwezig van ons eigen team. Dit betekent dat je kan rekenen op de nodige vakkennis en op advies over de inrichting van je kantoor. Dit alles tegen een kleine prijs.

Diensten bij projecten

Bij een nieuwe kantoorinrichting komt veel meer kijken dan alleen een mooi uiterlijk. Denk bijvoorbeeld aan de geluidsbeleving, het comfort van de werkplek en het inspelen op trends in de werkomgeving. Daarom leveren wij niet alleen het project op, maar denken we ook na over alle andere aspecten die komen kijken bij een modern en werkbaar interieur.

Akoestiek

Veel kantoren hebben steeds minder muren, wat betekent dat er steeds meer mensen in één ruimte aan het werk zijn. Soms geeft dit overlast, bijvoorbeeld wanneer er veel gebeld moet worden of wanneer collega’s met elkaar overleggen. Bij het creëren van een project houden we daarom rekening met de akoestiek in het kantoor. Zo zorgen we voor een optimale geluidsbeleving. Uiteraard kunnen we ook achteraf advies geven en oplossingen aandragen voor een betere akoestiek.

Ergonomie

Volgens ons is een goede werkplek hebben de eerste stap, maar het goed gebruiken van de werkplek een tweede. Wanneer je bij ons een nieuwe werkplek koopt of een volledig nieuw kantoorinterieur geven wij je uitleg over de meubels en de ergonomie ervan. Zo geven wij zitinstructies en helpen we bij het instellen van het bureau. Op deze manier kunnen alle meubelen op de juiste manier gebruikt worden en worden problemen zoals bijvoorbeeld nek- en rugklachten door verkeerd gebruik voorkomen.

Het Nieuwe Werken

Nu werken voor veel werknemers steeds flexibeler wordt is het voor veel bedrijven verstandig om na te denken over “Het Nieuwe Werken”. Wij hebben bij Rocor veel ervaring met deze werkvorm en kan je dus begeleiden bij het goed doorvoeren van een verandering bij het bedrijf. Voordat we “Het Nieuwe Werken” kunnen invoeren is het zeer belangrijk om een duidelijk antwoord te hebben op de volgende vragen: ‘Waarom wil je een nieuwe werkvorm invoeren?’ en ‘Wat gaat het je bedrijf opleveren?’ Pas wanneer dit helemaal duidelijk is kunnen we samen kijken hoe we jouw bedrijf optimaal in kunnen richten voor “Het Nieuwe Werken”.